torstai 20. elokuuta 2015

OUDOT TAVAT

Ajattelin toteuttaa tänään tällaisen postauksen mun oudoista tavoista, koska ainakin ite tykkään lukea näitä muiden blogeista. Mutta joo, mennään suoraan asiaan..

of1..kaupassa ollessani en koskaan ota hyllystä ensimmäistä tuotetta, vaan jonkun tuotteen sieltä takaa

..täytän vesipullon aina kotona enkä esim. salilla, koska kuvittelen, että hanat julkisilla paikoilla on jotenkin likaisia ja niistä tuleva vesi on eri makuista

..huuhtelen kaikki astiat aina ennen koneeseen laittoa

of2..leikkaan lehdistä kaikkia tarjouskuponkeja ja laitan ne talteen lompakkoon, vaikka en oikeastaan ikinä käytä niitä

..kun tuun kotiin, teen tietyt asiat aina samassa järjestyksessä; vien laukun mun huoneeseen, vaihdan farkut joihinkin mukavempiin housuihin ja meen pesemään kädet

..tykkään käydä ulkomailla ruokakaupoissa kattelemassa mitä kaikkea sieltä löytyy

of7..aina kun oon käyttäny kännykkää, mun on pakko sulkee ne sovellukset heti kun en enää käytä niitä 

..voitelen näkkärin aina siltä puolelta missä on niitä koloja, koska se toinen puoli on mun mielestä leivän pohja

..teen tosi paljon kaikkia listoja, esim. asioista mitä mun pitää muistaa tehdä päivän aikana, ostoslistoja ja aina matkalle lähtiessä teen pakkauslistan

m4
Tässä nyt ainakin muutamia outoja tapoja. Saatan tehdä joskus vielä toisen osan, jos mulla tulee mieleen näitä lisää. 

Kertokaa ihmeessä mitä outoja tapoja teillä on tai löytyykö teiltä kenties joitain samoja? 

 : Niina

9 kommenttia:

  1. Kiva postaus, itellä aika moni osui kohdalle :D

    http://millakaroliinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. sun silmät on ihanan väriset! <3

    VastaaPoista
  3. Mä myös kirjottelen aina kaikenlaisia listoja! :D Tosi kiva postaus ja muutenkin tykästyin kovin tähän blogiin, taidan selailla pikkasen enemmänkin! :)

    http://vapaaikuisestii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hauska postaus, itsekkin ajatellut että tällainen pitääsi tehdä. Käyhän katsomassa minun blogi
    http://vauhdillavastatuuleen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! Joo tee ihmeessä, ite ainakin tykkään lukea näitä! :)

      Poista
    2. Liityin myös lukijoidesi joukkoon :)

      Poista
    3. Kiitos paljon, tervetuloa mukaan! :)

      Poista