perjantai 21. maaliskuuta 2014

ANSWERS

Nyt on siis kaikki ylppärit mun osalta ohi ja mulla on taas aikaa tulla kirjoittelemaan tänne vähän aktiivisemmin. Jos teille tulee vielä mieleen jotain mitä haluaisitte kysyä, niin voitte laittaa tänne kysymyksiä. Teen niistä sitten toisen vastauspostauksen, mikäli kysymyksiä tulee lisää :)

new york 076

Minne haluaisit matkustaa? 
Vaikka minne, mutta ainakin haluisin käydä USA:ssa, Australiassa ja Dubaissa. Oon kerran aikaisimmin käynyt New Yorkissa ja olis kiva päästä käymään jossain muuallakin Amerikassa esim. Miamissa, Los Angelesissa tai San Franciscossa. Australia on yks niistä maista, jossa oon aina halunnut käydä. Dubaissa haluisin käydä, koska se vaikuttaa tosi hienolta kaupungilta. Siellä on hienoja hotelleja, pilvenpiirtäjiä ja maailmman suurimmat ostoskeskukset :D Eniten mua kiehtoo kaikki suurkaupungit, jossa on paljon nähtävää!

Harrastukset? ja miks harrastat just niitä?
Tanssi, golf ja salilla käynti. Tykkään paljon kaikista ryhmäliikuntatunneista ja tanssissa on kivaa, kun siinä pääsee välillä myös esiintymään. Golfia oon pelannut jo aika kauan, mutta en kovin aktiivisesti. Aloitin harrastamaan sitä, koska mun molemmat vanhemmat pelaa myös. Salilla käyn, koska tykkään siitä ja sen jälkeen tulee aina niin hyvä fiilis.

new york 089

Lempiväri?
Mulla ei oikein oo mitään tiettyä lempiväriä, ehkä vaaleanpunainen. Toisaalta vaatteissa ja sisutuksessa tykkään enemmän sellaisista maanläheisistä väreistä, joihin on kiva yhdistää pieninä yksityiskohtina jotain muuta väriä.

Lempiruoka?
Tortillat, kanasalaatti ja monet pastat.

Makea vai suolainen?
Makea.

Tulinen vai mieto?
Mieto, en tykkää oikeastaan mistään tulisista ruuista.

Lempi vuodenaika?
Kesä! Silloin on lämmintä, aurinkoista, kesäloma ja päivät on pidempiä ja valoisampia.

Jos saisit valita yhden tavan jolla parantaa maailmaa, mikä se olisi?
Poistaisin varmaan köyhyyden.

NY 1184

Miksi bloggaat?
Oon jo monta vuotta lukenut muiden blogeja ja halusin itsekin kokeilla bloggaamista, koska se vaikutti niin kivalta. Tykkään ottaa kuvia ja tää on mun mielestä kiva tapa jakaa niitä muidenkin nähtäville.

 Mitä haluat saavuttaa bloggaamisella?
Ei mulla oo mitään tavoitteita, että haluaisin esim. saavuttaa tietyn määrän lukijoita. Toki on aina kiva saada uusia lukijoita ja huomata, että jotkut oikeasti lukee mun blogia. Positiivinen palaute ja ihanat kommentit piristää myös aina!

Unelma-ammattisi?
Tää on vaikee, ei mulla oikein oo mitään unelma-ammattia. Tykkään tosi paljon lapsista, joten ehkä jotain niihin liittyvää olis kiva tehdä. Nyt yhteishaussa haen varmaan opiskelemaan liiketaloutta ja varhaiskasvatusta.

Mitä musiikkia fanitit lapsena?
Joskus ala-asteella tykkäsin ainakin Tiktakista, Gimmelistä ja Antti Tuiskusta.

new york 191

Millainen on unelmamiehesi?
Rehellinen, luotettava, hyvännäköinen, huomaavainen ja huumorintajuinen.

Mitä odotat tulevaisuudelta?
Toivon ainakin, että saisin kivan opiskelupaikan ja pääsin matkustelemaan mahdollisimman paljon. Muuten odotan vaan kaikkea mitä elämä tuo tullessaan!

Opiskelu Suomessa vai ulkomailla?
Suomessa. Oon niin huono englannissa, ettei ulkomailla opiskelu varmaan onnistuis multa. Jos olisin parempi kielissä niin haluaisin lähteä esim. vaihtoon tai au pairiksi ulkomaille.

Monestikko oot matkustanut?
Monesti :D Ruotsissa oon käynyt tosi monta kertaa, koska mun serkut asuu siellä. Virossa on kans tullu käytyä aika monta kertaa risteilyllä. Saksassa oon käyny 2 kertaa, Portugalissa 4 kertaa, Turkissa 8 kertaa, Espanjassa 3 kertaa, Kyproksella 2 kertaa ja Amerikassa 2 kertaa. Lisäks oon käyny kerran Italiassa, Vatikaanissa, Englannissa, Ranskassa, ja Puolassa ja Bulgariassa.

puhelinkuva 595

Mitä pelkäät?
Ahtaita paikkoja ja kaikkia neuloja ja piikkejä esim. verikokeita.

Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?
Iloinen, ystävällinen ja luotettava.

Tärkein henkilö elämässäsi?
En pysty sanomaan tähän vain yhtä, perhe ja läheisimmät ystävät.

Kadutko jotain tekemääsi?
Joo jotain pieniä juttuja, mutta ne on ollutta ja mennyttä.

Ketä ihailet?
Ihailen sellaisia itsevarmoja, kauniita ja lahjakkaita ihmisiä.

Millaista musiikkia kuuntelet? 
En oikeastaan kuuntele musiikkia kauheen paljon, lähinnä vaan lenkillä, autossa ja joskus kotona kun on tylsää. Yleensä kuuntelen vaan sitä, mitä radiosta tulee.

Nolostutko helposti?
Riippuu tosi paljon tilanteesta.

Mikä meikkituote on sinulle tärkein?
Meikkivoide tai ripsari.

puhelinkuva 629: Niina

19 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis ja sun blogin ulkoasu on kiva! :) Pitäis varmaan itekkin muokata oman blogin tausta vaaleaksi, näyttää jotenkin paljon selkeemmältä.

    http://fabuloussplashes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hui sä oot matkustellut paljon!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan sitä tullu aika monissa maissa käytyä :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Aaaa toi nallekarkki näyttää niin houkuttelevalta :o Kivan yksinkertanen ulkoasu! :)
    http://sohfvi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Must toi näyttää kyllä aika ällöttävältä, kun on noin iso :D

      Poista
  5. Tosi hienosti tehty postaus!! :o

    VastaaPoista
  6. ihanan selkeesti laitoit nää vastaukset. kiva kun laitoit vastauksien väliin kuvia, tekee tästä entistä selkeemän ja helppolukusemman :)

    VastaaPoista
  7. Ihanasti oot myös perustellu noita vastauksia, kun monet vastaa vaan yhdellä, kahdella tai korkeintaan kolmella sanalla. Hyvä postaus! :-)

    VastaaPoista
  8. Ihana ihana miten paljon samaa löysin sinusta kuin itsestäni! Meillä on mm. Ilmeisesti samat lempparivärit, mäkin rakastan vaaleanpunaista, mutta sisustuksessa maanläheiset on mun viereen :D ihana blogi sulla muute!:)

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. kiva blogi :) ja oot tosi kaunis !!
    käy toki kurkkaa mun uudistettu blogi

    http://niinamiranda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Oi, miekin mietin reissuun lähtemistä tuonne amerikan maille! Reissaaminen on kyllä niin mukavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on! Mäkin kyllä haluisin päästä vielä joskus uudestaan tonne Amerikkaan, niin ihana paikka! :)

      Poista